Followers

Thursday 18 October 2012

No school , no training hehe

Assalamualaikumm.
Heyy soo im back! *krekkrekk* aa lantakkk. Harini saya takpergi sekolah. Saya ponteng training skipping. Haha agak agak mereka marah saya takk. Mestiilaa tak sebab saya adik mereka. Hehe. *gedik* K semalam dayah gitauu dia takboleh p sekolah mak dia taksihat so takdak sapa hantaq. Aku pon emmm malaih laa jugak nakp tapi kesian pulak kat dua ekoq nuhh. Then anati pulak hantaq mesej dia pontakp jugak. Aku pon yeayy! *takp jugak laa* Aku pon menhadap laa depan lappy sampai pukoi 1 lebih tengok TTBY. -tido- Bangun pagi nii on fon tengok anati call dah 3kali. Haha aku tidoq bukan sedaq apa. Aku pon heqan laa dah kenapa dia call. Pehtuu dia mesej cikgu suruh p sekolah buat training sebab dua ekoq tuu dengan teah ada kat sana. Lol~ malas gilaa tauu dakk. Pukol 9 lebih nakp sekolah hapaa. Ingat rajin kot. Haihhh! Lepastuu sekarang nii aku dok rumah relax jeee. Hewhew :) K dahh kot. Bye.