Followers

Wednesday 17 October 2012

I'm a freedomer. HAHA!

Assalamualaikum.
Haiiyoohaaa! Today was a pleasant day. Errr -,- i don't think so. Hehe. Harinii adalah hari pertama aku pergi ke sekolah selepas PMR. Emmm first day pon dah buat aku gilaa. Macam2 game cikgu buat. Mula2 tuu aku rasa macam emmm mesti harini boring haha. Out of the blue cikgu ada buat game ice-breaking. Happening gilaa k. Haha part lawak time aku nak tarik kerusi matnubb. Aku punyaa laa kuat lagi gagah perkasa tarik dengan sekuat hati haha. Tapi takberjaya. By chance, alin ada dekat situuu. Haha kami dua pon tarikk laa nak bagi dia dengan adib jatuh time depa buat ice-breaking. At last berjaya jugakk. Huhuhukss~ Lepastuuu check sorang sorang sebab kalau ada kerusi nak p tarik. Tiba tiba mata aku ternampak yang raimi siap tidoq lagi atas riba sapa tahh. Haha dann lagii tuhh. Orang semua pakat lenguh dahh yang dia boleh dok relax. Lepastuu ternampak pulak sii hasrul tuu dok usha aku padat. Emm aku pon senyum jaalaa tapi dia boleh buat taktau. Nii nak geram nii ehh takk emo lakss~ Eceyy stalk aku dalam diam nahh. Heh sepakk stg haa. Haha. Then p dekat rahimi tengok dia dok ada kerusi lagi. Aku pon haa p tarik aa. Dia dok tahan syaraf haha dahlaa kawan tuu berat. Yang mawi dok sokong aku. Selepas beberapa minit , semua jatoh. Aku pon p laa dekat tempat aku. Cikgu suroh duduk tempat ikut hari lahir. Dalam group aku , aku yg bongsuu so kena dok belakang aa. Nasibb intan dengan aku birthday hari yg sama. Tapii dia tua 2 jam daripada aku. Maii pulak geng bulan 8 dok sebelah. Kaleh2 laa tengok syikin dok ada. Laaa emm kelia tinggi rendah tinggi haha. Aku ponn emmm takpalaaa dok sembang pii sembang maii cikguu suruh beratoq ikut kelas. Dahh laa ngntok semalam pukoi 2 baqu tidoqq. Emmm habihh elokk aa perangai. Depa dok suruh aku dok depan. Dengan rela hati p laa dok depan. Cikguu dok cakap kat depan aku dok melengung jaaa. Yg asilah dok pangge aku hahaha. Pehtuu dengaq ada orang pangge nama aku. Tengok2 syaraf pangge. Dia buat bahasa insyarat tanya aku masuk apa. Haha buat macam aku takdengaq. Lepaih lantik ajk apa semua p semayang. Lepas semayang ada training pulakk. P aa buatt dengan penat bagai haehh. Aku cukup hangat hati dengan nazrin. Bilaa aku dok sembang elok dengan teahh. Dia dok mai menyampuk kata aku sembang muhung bagai. Haha kuqanghajaq siaa dia kata sembang muhung lepastuu gelakk. Yg raimi pon menyokong. Meluat gilaaa. Esok ada training buat dekat bilik muzik pulakk emmm nak kena menghadap mukaa depaa lagi. Boringg aehh. Tauk paqit aa hampa duaa.

Emmm konklusinya harini sangat memenatkann. Aaaa lupaa bagitauuu background nii saja bohh nahh. Kami kawan SAHAJA! Pahammm?! Hahaha soryy no photos for today. Till then didaaa gaiseee!