Followers

Friday 19 October 2012

Today saya bored :/

Assalamualaikum.
Harinii entah kenapa aku taktau nak buat apa. Boring gilaa nak mampussss... Ehh telebih 's' pulakss~ Petang tadi mama ajak keluaq tapi aku malas gilaa nak ikut. Semalam aku mimpi yang menakutkan. Aku mimpi aku kena kurung dalam bilik mana tahh. Then ada 'hero' nii maii selamat. Seriously time tuu aku takut gilaaa. Kalau 'hero' tuu takdatang mungkin aku akan mati dalam bilik tuu (dalam mimpi). Pukul 540 aku terjaga. Tengok fon 'hero' tuu call kaa misscall kaa aku taktau. Tekejut jugakk dahlaa dok mimpi pasai dia lepastuu tengok fon naik nama dia. Terharuu pon ada hahaha. Aku pun cepat2 text dia cakap aku mimpi dia. Beberapa minit kemudian dia reply. Ingat dia dok tidoq. Mesej p mesej mai. Aku tetido mimpi dia lagi. Aku pon heran kenapa tiba2 jaa mimpi dia. Sebelum nii dak pon. Mungkin aku rindu diaa. Yaalaaa seminggu takberhubung. *baru seminggu* Hehe. Lepastuu tiba2 rasa macam patah hati. Haha takmau cerita. K till then. Bye :)