Followers

Monday 3 September 2012

Omomomomomomomo ;/


We are born in the same year. PMR is our mission. Insyaallah 2.10.2012! show time yeahhh! :)

Haluiii assalamualaikum gaissee! aku tau hampa boring tengok blog aku. Yaalaa asyikk aku jaa yang updatee benda yang sama pulak tuu. Ehhh nama pon blog aku mestilaa aku jaa yang update takkan nak suruh pakcik aku yang update haha. itulahh intro untuk post kali nii. Sekian. ;)

Ememememe semenjak dua menjak nii ada jaa masalah yang mai dekat aku. masalah kat rumah laa , dekat sekolah laa. masalah diri sendiri lagi. hiuuuu banyak tauu dakk. peningg pala guaaa niii. Dengan nak PMR lagii. studyy pon dok makngot lagi macam mana laa aku nak jawab nantii. Aku takready lagii woihhh!! Kalau boleh aku nak tidoq jaa. takmau buat apa. makan pon takmau haha boleh macam tuu? boleh mati ada laa. Entah kenapa semakin hari semakin malas nak belajaq nak buat qeja nak study nak p sekolah. Semua malas buat. Haieee tetiap hari penatt. Yaa allah tolong berikan kekuatan kepada hambamu ini ya allah. Emm boleh stop kot dekat sini. hehe gua gtg :) Goodnight and Goodbye worlds.

Yaa allah , berikanlah kesihatan yang baik kepada ku , keluargaku dan rakan-rakan ku serta guru-guru walaupun di mana jua mereka berada ya allah. Terangkan lah hati kami dengan cahaya petunjuk mu untuk ke menuju ke jalan yang benar. Serta bimbing lah kami untuk menuju ke arah kebaikan dan bukan jalan yang tidak baik. Kasihilah kami lindungi lah kami daripada perkara-perkara yang tidak elok. Bantuu laa kami untuk menghadapi peperiksaan tak lama lagi supaya kami mendapat kejayaan yang boleh membanggakan kedua ibu bapa kami. Berkati lah segala perkara yang telah kami lakukan ketika kami berada di dunia ini. Amin yarabbalalamin :)