Followers

Wednesday 19 December 2012

Today is the day....

Assalamualaikum. Hello. Anyeonghaseyoo. Hihi sudah sekian lama aku tidak bertapak disini dan harini ialah hari.............RABU which is hari RESULT PMR keluar oowuuuu wishh me luck teman teman and goodluck jugak for those yang ambil result pukul 11 satg. Ajaaa ajaa fighting! Hehe sekarang pukul 7:41 a.m batch 97's ada masa lagi lebih kurang 3 jam lebih harhar takrajin aa aku  nak kira2 minit second bagai haha. Aaaa harini aku tido sejam lebih jee ememe sian enn haha bukan takboleh tido sebab too worried about result or so on dah memang time cemtuu aku taktido lagi selalu lepas subuh baru jumpa bantal hewhew tapi harini aku tido pukul 5 bangun pulak pukul 630 pagi seriously talk takpuaih kot tido haha takpaa ahh balik pada ambik result tido aa lantak aa orang nak mesej kaa call aku nak tido wwuuuuhuuuu ~ Sekarang ni aku takot nak target berapa yaalaa buat2 nya target2 tapi takdapat gilaa menangis tak berlagu aku luls ~ So now aku tawakkal and redha jaa bak kata orang putih "cool" hahaha. Awai tahun harituu aku tak target banyak and tak target 8 langsung tapi kalau dapat alhamdulillah laaa hehe tapi aku rasa tak kot haha takpasti. So sekarang aku sangat lapar aigooo nak kena p makan hehe bye uoll's ~