Followers

Monday 6 August 2012

Post yang penuh dengan HARAPAN








Haii Assalamualaikum :) sekarang ni sepatutnya aku study pendidikan islam sebab esok exam subjek tuu. tapii qasa malaih aaa pulakk. hehe. hai saya adaa crush. nama crush saya emm mana boleh bagi tauu. saya suka dia. sapa sapa boleh bagitauu dia yang saya suka diaa? emm k takpa saya simpan perasaan saya terhadap awak dalam dalam jauh jauh di hujung benua. saya tauu saya takcantik , takcomel macam perempuan perempuan lain. tapi saya dah bersyukur dengan semua nii. tiap tiap hari saya stalk awak dekat sekolah , facebook. tiap tiap hari saya cari awak dekat sekolah. kalau sehari saya taknampak awak saya rasa macam nak pengsan. haha*ngada. sebabtuu saya cari awak. saya jugak harap awak akan cari saya dekat sekolah. saya nak sangat jumpa awak tapi saya sedar saya siapa dan awak siapa. saya selalu berangan yang awak akan terima saya suatu hari nanti. tapi saya tau benda tuu takkan jadi. saya nak sangat awak suka saya dan sayang saya. tapi apa kan daya, semua nii hanya angan angan. saya redha jaa. kadang kadang saya terpikir kenapa saya suka awak. mungkin sebab cara awak layan perempuan lain atau cara awak senyum dekat saya atau cara awak hoi dekat saya atau juga cara awak angkat kening dekat saya. kalau boleh tiap tiap hari saya nak awak akan tegur saya bila jumpa. kalau boleh laa. saya nak sangat awak lindungi saya setiap masa macam drama indonesia tuu haha. saya nak awak bersama saya setiap detik macam fileh hindustan tuu haha. saya harap awak faham perasaan saya terhadap. saya suka sangat dekat awak tapi saya malu nak bagitauu dekat awak.  Sayang saya dekat awak memang tak akan pernah hilang. Percaya lah :') Its hard to me to move on bila awak tak ada dalam hidup saya. 


  Okay tamat sudah drama petang nii. hihi^~^ maaf entry ini tidak kena mengena dengan sapa pon. harap jangan terasa. tapi sorang tuu kalau dia rasa entry nii pasal dia. tolong mesej saya cepat. saya rindu hahahaha *gataiinyeewww kbaii studyy dulu :)