Followers

Monday 13 August 2012

Jemput usha :)



Haii Assalamualaikum :) Harini 13.8.2012 bersamaan 24 ramadhan tahun 1433 hijrah. ehh anyway harini birthday nana. happy birthday to youu :) hihi soryy hadiah takdaa. hang kena bagi duit raya dulu baru aku beli hadiah haha. 
Emmm rasa macam cepat gila puasa tahun. dok rasa macam semalam baqu start puasa haha. lagi 5 hari nak raya. hihi i really hope raya this year will be the best moment ever and ever. yaalaa tahun nii jaa raya sebagai pelajar PMR haha. lepasnii takdak dahh. kepada mak menakan , sepupu sepapat dan sewaktu dengannya tolong laa raya nii jangan tanya pasai result. Kalau tanya jugak aku keqat jari kaki hampa biaq kudung haha. Sebab buat masa lanii tau yang paper 1 sahaja. Full result punya maybe lepas raya. emmm doakan aku dapat result elok k ;) This year insyaallah raya kampung belah abah. belah abah sepupu semua kecik kecik. aku pon takberapa nak rapat sangat. dulu kecik kecik boleh laa main sekali. maii besaq pakat malu habehh. hmmm , belah mama maybe raya kedua. memang setiap tahun raya macam nii pon haha. tapi sedih jugakk aa raya tahun nii maktok takdak. emm takmeqasa laa taun nii duit raya soqang 50 ehh jkjk. kesian abahwan duduk sorang-sorang dekat felda tuhh. hajat memang aku teringin nak p teman abahwan dekat felda lepas trial . tapi abah pulak takmau p hantaq. aku suka duduk felda. yaalaa kebun banyak , ladang pon banyak. kalau dah boring sangat duduk dalam rumah , turun pergi kebun kutip buah. hihi lagi pergi ladang kelapa sawit. penahh one day harituu, aku ikut abahwan pergi dekat ladang abahwan kerja tuu. besaq gilaa kott. boleh dikatakan dari rumah aku sampai stadium mini haha. yeelaa dah boring tahap gabann dahh duduk rumah . time tuu pulak maktok dok ada lagi. kalau aku dok rumah tuu mungkin boleh jadi gemok lagi gemok dahh. Haalaa maktokk qeja bagi makan jaa. mula breakfast lepastuu pukol 11 dah masak nasi , pukol 4 pulak buat kuih pulak. lepas maghrib masak nasi pulakk. sebelum tidoq pukol 12 bagi makan lagi haha boleh kalah adibah nor aa cenii. emm i miss you maktok :) maktok duduk sana elok elok tauu. anak- anak cucu-cucu maktok kat sini semua sihat-sihat , semua rindu maktok. kak syamim , kak syaza , teh , paiss , aidil , marsha , firas , depp , nisha , kakak , abang , adik , awin , iwan , ashraf , husni , zul , maisara , mama , maklong , makngah , maklang , pakcik , paknyang , maknyang , abahwan. semua rindu maktokk. belah mama ramai jugakk aa yang sebaya dengan aku macam aidil dekat kulim , wani dekat simpang empat , paiss dekat syed omar . aku ingat lagi raya taun lepas , aidil nak beat dengan aku result sapa tinggi kena belanja makan. haha k aku pegang janji hang weihh. K dahh pukol 1020 , time to sleep. haha baii :) have a nice day ulalala :))